Jadi GAY Boleh Popular


Tajuk kontroversi semasa atau sekadar publisiti murahan..? Itulah persoalannya disini, apa yang anda patut tahu tentang sindrom a.k.a virus akhir zaman ini bakal sama dengan kisah Nabi Luth dan Homoseksual. Rata-ratanya kita semua tahu apa itu Gay, Homoseksual, Seks Diluar Tabii. Malah lebih 30,000 lelaki gay dikenalpasti di Malaysia. Mereka lebih bersifat berani menonjolkan diri dan tidak takut akan ajaran songsang itu dengan tertubuhnya banyak kelab-kelab dan persatuan gay. Inilah petanda akhir zaman..!! kalau dulu kita tengok ada ramai lelaki cuba menindik telinga sebelah kiri ala-ala artis barat. Kata mereka "ini style & fashion baru la bro..!". Kat sini aku memang nak hangin .. itu simbolik GAY la bodoh..!! Itulah kalau bodoh tak reti nak belajar, mudah sangat ikut budaya orang tanpa tahu maksudnya. Budaya tu lama bertapak kat Malaysia dan dah menjadi trend anak-anak muda sekarang. 

LAMAN SOSIAL GAY 

[Persatuan Gay Malaysia Kebangsaan, 8620 LIKE]


 Antara persatuan GAY yang dikenalpasti aktif dalam ajaran songsang di Malaysia.

1.     Persatuan Gay Malaysia Kebangsaan
2.     Terengganu Gay Club
3.     Persatuan Blogger-Blogger Gay Malaysia
4.     Persatuan Gay Berkumpulan
5.     Persatuan Belia Gay Malaysia
6.     Persatuan Gay Malaysia
7.     Persatuan Gay Melayu
8.     Persatuan Gay Perak
9.     Persatuan Gay Sejati
10.   Persatuan The Gay
11.   Persatuan Gay Berwibawa ILPKL
12.   Persatuan Gay Club (PGC)
13.   Persatuan Gay Serantau
14.   Persatuan Lesbian dan Gay SeMalaysia
15.   Persatuan Gay SeMalaysia (PGS)

ARIFF ALFIAN ROSLI GAY PERTAMA MALAYSIA BERKAHWIN DI DUBLIN

Kes terbaru yang sedang panas pasal isu Ariff Alfian Rosli berkahwin dengan pasangan gay bernama Jonathan di Dublin. Kenapa nak berpakaian lengkap berbaju melayu dan apa motif buat semua tu? Nak tunjuk kat dunia yang rakyat Malaysia terutama melayu atau lebih pasti ISLAM menerima ajaran songsang tu ke? Dah terminum "Holy Water" ke "Air Kencing Syaitan"? Semua tu tersangatlah publisiti murahan yang bakal dilakhnat Allah. Menjatuhkan martabat melayu dan kesucian islam itu sendiri. Ideologi Freemason telah berjaya bangkit..!! WASPADA..! Perang saraf semakin berleluasa.

 Berbaju melayu lengkap berkahwin di dalam gereja

Persoalan : kenapa pakai baju melayu..?

 ANTARA PUNCA LELAKI JADI GAY

  • Putus cinta dan kecewa dengan kekasih lama dan terus bertukar minat jantina
  • Tiada iman dalam jiwa dan didikan agama sewaktu membesar
  • Pasangan wanita berstatus lebih tinggi samada latarbelakang, pendidikan & pekerjaan.
  • Tekanan perasaan yang mana perempuan mendesak dan main kayu tiga
  • Naluri semulajadi atau faktor kawan dan persekitaran
  • Kurangnya penerapan ajaran islam dalam diri dan kurang bersosial dengan wanita
  • Pengaruh rakan sebaya, kebanyakan berlaku dalam IPT dan asrama
  • Lelaki lembut sering di "pulau" kan oleh kaum lelaki sendiri dan menjadi bahan gelak
  • Ibu bapa kurang beri perhatian semasa proses anak-anak membesar dan sibuk kerja
  • Terlalu obses dan fanatik kerana tiada masalah bila ajak bermalam dan "dating"
  • Pengaruh ikon kegemaran, jika mereka gay, anda pun teruja nak ikut jadi gay juga 
  • Mereka yang terlalu "handsome" dan "tough" sering menjadi perhatian gay yang lain
  • Bermula dari perasaan selesa meluah segala masalah peribadi kepada sesama lelaki


KISAH NABI LUTH & HOMOSEKSUAL

Sejarah mencatatkan perbuatan homoseksual ada berlaku. Dalam al-Quran ada menceritakan kisah umat Nabi Luth a.s yang melakukan hubungan songsang. Manakala kaum perempuan juga mengamalkan perkara sama dan hanya berminat terhadap wanita atau lesbian. Lebih menyedihkan, isteri Baginda sendiri tidak mengendahkan peringatannya lalu Allah menurunkan hujan batu dan batu dari tanah liat yang panas berapi serta gempa bumi dengan kekuatan bunyi yang menggegar pada waktu matahari terbit.

Melihat azab yang Allah turunkan kepada umat Nabi Luth, apakah manusia akhir zaman tidak gerun untuk melakukan perbuatan terkutuk itu? Allah berfirman yang bermaksud: “Kepada orang-orang lelaki, tidak kepada perempuan-perempuan. Memang kamu semua kaum yang melampaui batas.” (Surah al-Aaraf ayat 81) “Dan kami turunkan hujan (hujan batu) kepada mereka. maka perhatikanlah akibatnya orang-orang melampaui batas.” (Surah al-Aaraf ayat 84) “Lalu suara guruh (bunyi bumi yang gempa) menimpa mereka ketika matahari terbit.” (Surah al-Hijr ayat 73). Selain daripada azab yang menimpa kaum Nabi Luth, mirip kepada kejadian sama turut menimpa Kota Pompeii (kini satu kawasan di Itali). Pompeii adalah sebuah kota terkemuka di Empayar Rom pada satu ketika dahulu.


Lebih 1900 tahun lalu, Pompeii adalah sebuah kota purba yang maju sehingga satu kejadian dahsyat melanda menyebabkan keseluruhan bangunan serta penduduknya tertanam lebih 18 meter di dalam lava gunung berapi berkenaan. Masyarakat Pompeii dikatakan tidak menyedari langsung letusan kuat itu berlaku yang dapat dinilai daripada raut wajah artifak yang menggambarkan mereka dalam suasana terkejut, ketakutan yang amat sangat.

Kemusnahan Kota Pompeii dari muka bumi ini sudah tentu bukan terjadi dengan sengaja. Masyarakat Pompeii di katakan mengamalkan kepercayaan Mithra yang mana meyakini bahawa persetubuhan tidak sepatutnya dilakukan secara berselindung, tetapi terbuka. Sehingga pada 1594, ketika kerja menggali terowong di kaki gunung berapi Vesuvius dijalankan mereka dikejutkan dengan penemuan artifak berupa tembikar dan puluhan tubuh manusia yang sudah membatu dalam keadaan sungguh menggerunkan. Tinggalan artifak misteri berkenaan akhirnya terjawab apabila masyarakat Pompeii dipercayai menjadikan kota itu sebagai pusat utama aktiviti pelacuran dan seks bebas. Malah, alat kelamin lelaki juga digantung di pintu utama pusat pelacuran terbabit. Sungguh mengejutkan apabila mendapati banyak sekali artifak manusia yang terawet berada dalam posisi sedang melakukan persetubuhan termasuk liwat. Demikian sebahagian peringatan yang mahu manusia kembali kepada kepada fitrah asal dan tidak terus hanyut menyimpang. Allah s.w.t berfirman yang bermaksud: “Sebab itu, setelah datang keputusan Kami lalu Kami jadikan yang di atasnya jatuh ke bawah dan kami turunkan ke atas mereka hujan batu dari tanah terbakar dengan berturut-turut.” (Surah Hud ayat 82).
 
IMPAK NEGATIF KEPADA POPULASI WANITA

  • Bila lelaki ramai yang memilih GAY, maka akan ramai wanita memilih LESBIAN
  • Bila lelaki semakin kurang maka makin tinggi kadar penceraian dan bujang terlajak
  • Bila lelaki kahwin lelaki perempuan nak kahwin dengan siapa?
  • Bila lelaki ada banyak stok, maka ramailah golongan poligami kahwin 4
  • Bila lelaki liwat lelaki maka ramailah lahirkan golongan HIV & AIDS
  • Bila lelaki HIV & AIDS kahwin dengan perempuan maka lahirlah generasi HIV
  • Bila lahir generasi HIV maka berkembanglah golongan ini maka hancurlah dunia..!!

APA YANG BAKAL BERLAKU

  • Bencana alam seperti banjir, puting beliung, taufan dan gempa bumi telah melanda kita
  • Pengaruh Dajjal telah menular maka akan berlakulah fenomena luarbiasa kebinasaan
  • Semakin ramai mereka yang mendedahkan aurat terutama artis kian disanjung tinggi
  • Para alim ulama' kian disangkal dan diludah dengan kata caci maki
  • Wanita semakin ditindas dan berlakunya kekejaman terhadap wanita yang tidak masuk akal
  • Kewarasan manusia berfikir semakin tiada batasan dan di luar fitrah akal manusia
  • Negara-negara bergelar islam kini diserang habis-habisan oleh ideologi freemason
  • Jika perkahwinan sesama jantina bakal di halalkan, maka semua penghuni kota bakal terima azab yang amat dahsyat.

"Pada pandangan saya, secara teori tamadun manusia tidak akan dapat capai sepertimana yang di gambarkan oleh teknologi barat terhadap masa depan (futuristic), semakin tinggi teknologi  dikejar semakin kembali tamadun manusia ke zaman asal dan purba kala". -RM


GIRLS OUT THERE, BETTER CHECK THIS OUT..!!


Kepada wanita di luar sana, apa kata korang cuba pastikan jari teman lelaki korang yang mana satu okay..! Sama tak macam kat atas bahagian kanan tu, andai sama lebih baik korang berhati-hati dan waspada, sebab kebarangkaliannya dia gay atau cenderung untuk menjadi gay adalah tinggi dan berpotensi untuk "YA" walaupun tak semuanya. Mungkin kerana perjalanan kisah hidup terutama kisah cinta si dia yang agak sedikit bercelaru.  Selamat mengkaji pasangan masing-masing wahai wanita. 

~ Wassalam ~


 ~ Rizali Masri ~
\(^_*)/


Cetak

4 comments:

  1. Eh btol ke ngan tgk jari yea leh tahu gay ke tak

    ReplyDelete
  2. tanda tanda akhir zaman

    golongan gay ngan lesbi makin banyak

    ReplyDelete
  3. Wow, didn't know there are a lot of Persatuan Gay in Malaysia. It's very worrying.

    ReplyDelete
  4. sangat ramai...dan baru perasan ada juga golongan gay dlm fb friendlist sy. gmbr bukan2, akhirnya sy blocked dia..! hehe

    ReplyDelete

Hi everyone .. please leave your comment here ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...