ads top

# LAGU 2 - Lagu Untuk Mu

HAKCIPTA TERPELIHARA =) 

Sila cari iPhone aku untuk "PAUSE" mp3



Lagu ni merupakan lagu kedua yang dicipta, digubah serta dinyanyikan oleh aku sendiri. Pertama sekali maaf la yer sbb bunyi effect gitar terlalu kuat sb aku tak reti nk adjust effect  amplifier aku samada nk buh yg clean, normal, metal atau rock2 sket..huhu. so terpaksa lah korg slowkan sket bunyi asal lagu ni sb blh pekak telinga korg klu dengar..haha. Aku dapat ilham lagu ni time duduk sorg2 dlm bilik, time tgh rasa sunyi dan boring segala. tetibe plak hujan lebat kt luar tgh2 mlm.  Sambil aku dok petik2 tali gitar, tetibe aku terasa rindu kt seseorang yang sememangnya aku tak layak untuk memiliki. so lahirlah lagu beserta video ni siap dgn lirik lagi aku buat bg semua org faham setiap patah kata2 aku..

Lagu ni berkisarkan seseorang yg pernah di lamun cinta segala =) namun dengan janji2 manis berserta harapan yang telah lama di tunggu telah berkubur dan bersemat menjadi suatu memori yang indah. Ianya melambangkan kesetiaan yang tidak dihargai dan menjadi suatu kenangan yang terindah. Hal ini mungkin la.. diulangi .. MUNGKIN la kerana si lelaki ni dapat merasakan jurang yg terlalu jauh samada darjat, paras rupa, keserasian dan juga kekangan2 lain. So kira lagu ni utk mereka2 yg frust bercinta la..hakhak. PAPEPUN.. aku sekadar pencipta lagu dan penggubah irama yg bersatu menjadi LAGU hasil dari segala ilham yg lahir dari kurniaan Yang Maha Esa ke buah fikiran aku dan turun melalui lirik kata2 dan akhirnya disampaikan menerusi nyanyian yang sederhana ni =) enjoy yourself..!!




Share on Google Plus

Tentang Rizali Masri

RizaliMasriDotCom asasnya adalah sebuah website peribadi yang berkongsi artikel berkenaan keusahawanan, motivasi, isu semasa, kesihatan, ilmu pengetahuan dan travelog. Kini, website ini turut menyediakan pelbagai tawaran kursus keusahawanan, video marketing, membina website / e-commerce. Hubungi saya di 011-1636 2729.

0 respons pembaca:

Post a Comment

Hi everyone .. please leave your comment here