# LAGU 4 - Nabila

HAKCIPTA TERPELIHARA =)
video
Sila cari iPhone aku untuk "PAUSE" mp3



Lagu "Nabila" ni adalah lagu yang ke-empat dicipta, digubah dan dinyanyikan oleh aku sendiri. Tiada sebarang motif atau kenangan tentang "Nabila" kerana nama asal lagu ni aku da tukar dan olah sket lirik dia. So "Nabila" rasanya yg lbh sesuai tuk aku letak sb nama yang agak feveret bg nama2 perempuan. So sape2 yg leh tukar, tukar lah nama kpd aweks korg sendiri okey.. Sb aku xde nama sape2 aweks yg blh aku tujukan.. Cetusan ilham lagu ni ketika aku dah mula tertarik kt seseorang wanita pada tahun lepas, waktu aku lihat senyuman dan raut wajah beliau sampai bt aku terpikat.  Sekadar luahan rasa hati dari apa yg aku nilai dan mampu aku luahkan melalui kata2 dan lirik lagu ni jela. Sambil membayangkan raut wajah wanita tu, so aku ukirkan dlm senikata lagu yg sederhana ni =)


Lagu ni berkisarkan keindahan seorang insan yg bergelar wanita, walaupun dlm hati aku skrg takde sorg perempuan pun, tp aku cuba sampaikan keindahan itu sebagai suatu nikmat  yg tak terkata utk insan2 yg bergelar wanita sekiranya seorang lelaki itu mampu meluah dan berkata2. Bagi korg semua yg bergelar wanita, hargailah diri kalian sebagai hiasan paling indah di dunia ini, jgn sesekali mensia2kan anugerah yg diberikan itu. Kerana manusia dijadikan berpasangan dari Adam dan Hawa utk bersatu menjadi satu. Saling memerlukan dan saling bertoleransi antara satu sama lain. Buat wanita2 yg bernama "Nabila" di luar sana, anggap lah ni lagu utk korg okey =) Dan utk guys yg kt luar sana plak, aku olahkan lagu ni utk korg kpd kekasih korg.. Pasni, klu rasa terpikat kt wanita ke,  "be gentleman" utk meluahkan rasa isi hati korang okay..!! All da best utk you guys out there =) Good luck & enjoy urself..!

Cetak

2 comments:

  1. nice blog...follow u back...thanks

    ReplyDelete
  2. haha..tenkiu jugak. baru belaja bt blog sorg2 ari ahad lepas..bru nk merangkak. hehe

    ReplyDelete

Hi everyone .. please leave your comment here ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...