LAGU 5 - TERANG MALAM

HAKCIPTA TERPELIHARA =)

video
Sila cari iPhone aku untuk "PAUSE" mp3


Lagu "Terang Malam" ni merupakan lagu ke-5 ciptaan, gubahan dan nyanyian aku sendiri. Sekadar suka-suka nk cipta2 lagu time takde keje. Cetusan ilham lagu ni sebenarnya waktu aku lepak kt beranda rumah atas mozac sambil dok maen gitar sorang2. Time tu boleh terang bulan pulak. so blh nampak ar burung2 dok terbang ngan awan2 kt langit. So dengan tetibe ada idea pulak nk gubah lagu. So kire2 lagu ni lahir selepas aku tgk bulan mengambang la dalam pukul 12 lebih macam tula...
Lagu ni berkisarkan tentang ape ntah..haha.. aku pun takde idea nk cakap ttg ape.. ni sume datang ilham tu mcm angin jek, sb sumenye menggambarkan perasaan seseorang pada masa tu la.. dengan angin malam yg sayup2, dengan tgk burung2 terbang.. So lagu ni banyak menggambarkan perasaan aku pada masa itu la.. skrg dah takde dah.. skrg aku dh freedom.. haha.. ni jela yg mampu aku gubah. suara dan gitar tu jgn komen lebih2 eh sb aku maen taram sorang2 jek.. so guys and gurls out there.. enjoys yourself and chill out okay =)  
Cetak

No comments:

Post a Comment

Hi everyone .. please leave your comment here ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...