Video Mancing Second Link

video

Ni adalah video pertama yang aku baru belajar buat sendiri. Tak tau sejak bila dh mula berjinak2 ng bidang videografi ni.. hakhak.. sbnrnya, aku mmg suka belajar benda2 baru  lg sengal mcmni sb kt sini  jelah aku blh tunjuk kreatif tak kreatif pale otak aku nih (muka bangga). Kebetulan plak, bdk2 rmh aku ajak mancing, (bukan mancing anak dara okey..!) dan terkebetulan jgk .. aku terekod dan terajin nak membuat semua perkara2 munasabah lagi sengal ini...


Apa yang menariknya adalah kesemua jalan cerita adalah hasil buah fikiran aku sendiri. Ikan tu nk kata banyak tu xdela byk sgt, tu sume byk video tipu2 aku jek.. hakhak.. saje je nk bg gempak sket. Tp tula, best jgk sbnrnya dok layan mancing ikan ni. klu mancing anak dara plak aku xtau la apa rasanya.. kadang2 adela jgk mcm org paling sabar kt dunia ni.. tp kadang2 jgk ada rasa mcm akulah org paling gila & bodoh kt dunia ni, nk2 plak klu ikan2 tu x makan2 umpan aku. dorg tau perabihkan jek sume umpan2 aku, tggl mata kail jek.. papepn pengalaman memancing ni mmg best arr walaupn aku bukan lah seorang "pemancing tegar"  kehkeh..
Cetak

No comments:

Post a Comment

Hi everyone .. please leave your comment here ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...