ads top

Strategi Halus Ilmuan Yahudi


 HEBATNYA STRATEGI YAHUDI
 
Yahudi menaja sarjana mereka dengan jutaan USD bagi mengkaji bagaimana menggunakan hadis sahih bagi memecahbelahkan umat Islam. Sejak itu hadis mengenai bidaah telah semakin popular kerana Yahudi tahu kesahihan hadis ini bisa meranapkan kesatuan Islam yang telah terbina sejak sekian lama.

Kerana ibadah yang dianggap bidaah sesat itu (contoh membaca surah Yasin di malam
Jumaat, membaca talkin semasa pengebumian jenazah, tahlil dan doa selamat dan banyak lagi) anak-anak yang menjadi sarjana di bawah sarjana Yahudi ini telah berani derhaka terhadap ibu ayah mereka, adik-adik sudah biadap mencela abangnya dan semua itu adalah perpecahan yang kita lihat berlaku secara berleluasa sejak sarjana Yahudi ini datang mengajar anak bangsa kita di Institut-Institut Pengajian Islam di seluruh dunia.

Umat Islam harus bijak menilai ilmu yang mereka tuntut dari sarjana-sarjana tajaan Yahudi ini. Mereka ini bergerak sebagai pensyarah fakulti pengajian Islam dan berlakon bagaikan saudara Islam kita sedangkan mereka sebenarnya bukan Islam. Apabila mereka melihat fenomena di mana semakin ramai pelajar Islam yang tulen terpengaruh dengan agenda mereka, mereka terus berlepas tangan dan membiarkan sarjana Islam itu sendiri yang memporak perandakan umat Islam dari dalam.

Ingat..!!! Yahudi di beri Allah dua keistimewaan, 1- Ahli Kitab (bijak mentelaah kitab / bijak ilmu) dan 2 Ahli Ekonomi. Dengan kedua-dua senjata utama ini siapa juga bakal tumbang bersama dakyah dakyah agenda tersembunyi mereka menjatuhkan ISLAM. Oleh itu, berhati-hatilah sentiasa. Luv Allah Luv Muhammad..!




~ Wassalam ~



Rizali Masri


 
Share on Google Plus

Tentang Rizali Masri

RizaliMasriDotCom asasnya adalah sebuah website peribadi yang berkongsi artikel berkenaan keusahawanan, motivasi, isu semasa, kesihatan, ilmu pengetahuan dan travelog. Kini, website ini turut menyediakan pelbagai tawaran kursus keusahawanan, video marketing, membina website / e-commerce. Hubungi saya di 011-1636 2729.

0 respons pembaca:

Post a Comment

Hi everyone .. please leave your comment here