ads top

Saka Menggangu Keturunan Keluarga

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang dirahmati dan dikasihi Allah sekalian, untuk artikel kali ini ingin saya kongsikan kepada anda semua berkenaan perkara yang masih berlegar diminda masyarakat melayu khususnya walaupun zaman kian moden. Bagi anda yang ada kaitan dengan masalah saka dalam keturunan atau sering diganggu oleh penyakit mistik, semoga info ini banyak memberi ilmu berguna kepada kita semua.

 

Saka-Saka Turut Mengkhianati Keluarga

Saka-saka yang perlu dibersihkan daripada diri dan ahli keluarga yang terdekat, kerana saka-saka ini akan mendatangkan banyak masalah dan mengwujudkan pelbagai penyakit yang akan dikenakan kepada setiap ahli dalam keluarga tersebut dari seorang ke seorang yang lain dan serangan seperti ini biasanya berlaku setiap hari dan ianya akan menyorokkan setiap aktiiviti yang dilakukan oleh mereka dan sering menggangu ahli dalam keluarga kita tanpa mengira masa dan ketikanya dan bila-bila ianya boleh berlakunya pengkhiantan dan serangan terhadap ahli keluarga kita. 

Sebaik-baiknya kita buangkan semua punca yang boleh menyebabkan wujudnya penyakit supaya dapat mengelakkan terjadinya rasa sakit pada anggota dan tubuh kita seperti punca yang telah dikenal pasti adalah berupa daripada amalan ilmu kebatinan dan saka-saka keturunan harus dinyahkan keluar dari keluarga kita supaya tidak berlakunya serangan dari dalam keluarga sendiri yang berpunca dari makhlauk halus (syaitan) yang berada dalam keluarga seperti  :-

Sihir Utama Yang Berlaku Dalam Keluarga
  1. Buangkan saka sebelah bapa
  2. Buangkan saka sebelah ibu
  3. buangkan saka sebelah bapa mertua
  4. Buangkan saka sebalah ibu mertua
  5. Buangkan amalam ilmu kebatinan (kebal, silat, pertapaan dan lain-lain)
  6. Buangkan ilmu pengasih, pelaris, penunduk, pendinding dan sebagainya
  7. Buangkan senjata dan peralatan yang menjadi tempat tinggal makhluk halus
  8. Buangkan batu-batu yang dianggap mempunyai kuasa tertentu
  9. Buangkan kain atau benang berwarna-warni yang menjadi pujaan milik keluarga
  10. Buangkan apa jua yang berkaitan dan berunsurkan pemujaan terhadap barangan tersebut
Sekiranya kita tidak membersihkan diri, keluarga dan harta benda serta sanggup mendiami bersama dengan makhluk halus (syaitan/jin) yang tinggal sebumbung dengan keluarga kita, menyebabkan kita sekeluarga akan berterusan dikhianati oleh makhluk halus ini tanpa kita menyedarinya. Terutama tempat yang paling mudah dikhianati adalah melalui permakanan atau makanan yang hendak di makan oleh ahli keluarga kita sebelum kita memakannya mereka telah mengkhianati makanan tersebut dengan cara menyembur sihir dan racun kedalam makanan yang hendak dimakan, menyebabkan adakalanya selepas makan kita akan terasa mengantuk secara tiba-tiba, paling ketara bila makan waktu tengahari lebih ketara dapat dirasai seperti letih, lesu dan cepat penat dan terasa malas hendak membuat sesuatu kerja atau aktiviti harian, 

Kebiasaannya kita telah menganggap perkara yang berlaku ini adalam fenomena biasa di kalangan manusia, sebab itu kita tidak bertindak dan membiarkan perkara tersebut terus berlaku kepada ahli keluarga. Makhluk halus (syaitan/jin) ini sangat bijak dan ilmu-ilmu mereka sangat tinggi dan tipu daya mereka sangat halus dan sangat sukar hendak dikesan jika kita tidak mengamatinya dengan teliti. 

Setiap pengkhianatan yang dilakukan mereka tidak melakukannya secara mendadak untuk melemah dan merosakkan organ-organ dan fungi setiap anggota dan organ-organ tersebut, mereka akan meletakkan sihir-sihir dan racun-racun ini  sedikit demi sedikit setelah bertahun-tahun baru lah kita dapat merasai kesakitan pada anggota dan organ-organ dalaman yang tidak dapat berfungsi dengan sempurna. Apabila anggota dan organ dalam tidak dapat berfungsi dengan baik maka gelaja sakit mula timbul dan kesannya dapat dirasai pada anggota dan organ yang bermasalah dan wujudnya RASA SAKIT pada bahagian dan anggota yang telah di khianati.

Jika kita biarkan makhluk halus ini terus tinggal sebumbung bersama dengan keluarga kita dalam setiap kali ketika kita hendak menjamu selera dan setiap kali mereka akan mengkhianati makanan yang hendak kita makan, bermakna ianya telah tersihir dan beracun setiap kali kita makan makanan tersebut. Bayangkan kita makan dan minum minima untuk sehari 3 kali sehari, sekiranya kita darabkan dengan usia kita ketika ini dah berapa banyak sihir dan racun-racun yang dimasukkan kedalam tubuh kita yang TIDAK pernah kita ambil tahu pun selama ini dan hanya mengubatti penyakit yang dialami TANPA mengetahui dari mana PUNCA sebenar yang menyebabkan wujudnya penyakit tersebut.

Katakan dari lahir hingga berusia 20 tahun telah tersihir

Salah satu diantara PUNCA yang menjadi penyebab berlakunya pengkhianatan terhadap manusia :-

Makan 2 kali sehari x 365 setiap hari makanan tercemar = ??? kali telah tersihir dalam setahun

Usia 20 tahun x ??? setiap tahun tercemar = ???? kali telah tersihir sehingga usia 20 tahun,


Akibat terlalu banyak sihir dan racun-racun yang telah dimasukkan kedalam tubuh kita menyebabkan tubuh badan kita semakin hari bertambah semakin berusia menjadi semakin lemah dan kurang bertenaga untuk melakukan pergerakakan dan aktiviti seharian, walaupun seseorang itu tidak melakukan kerja berat tetapi tahap kesihatannya lebih buruk daripada orang yang berkerja berat. kerana racun-racun yang telah dimasukkan dan berada dalam tubuh kita (telah menjadi berlapis-lapis banyaknya ibarat seperti himpunan surat khabar yang disusun) menyebabkan ianya menjadi salah satu dari PUNCA dan PENYEBAB wujudnya SAKIT, setiap hari tubuh menjadi semakin lemah dan bertambah lemah lagi bila usia semakin meningkat tua dan pelbagai gejala penyakit mula timbul disebabkan oleh pengkhianatan yang berlaku terhadap diri kita TANPA kita menyedarinya. (malumat ini adalah hasil daripada pengalaman yang telah ditemui melalui kaedah rawatan yang dilakukan terhadap pesakit-pesakit)

Kerana makhluk halus ini tidak MATI dan matinya apabila tibanya khiamat kelak barulah ia akan mati. Sebab ia tidak mati mereka mengunakan kemahiran dan kaedah yang sama terhadap mangsanya, yang mati hanya manusia dan bersilih ganti di dalam keluarga tersebut tetapi makhluk halus yang mengkhianati tetap yang sama sehinggalah khiamat kelak. Makhluk halus yang sentiasa berada didalam keluarga tersebut akan sentiasa mengkhianati setiap ahli keluarga berkenaan tanpa diketahui dan disedari oleh ahli keluarga tersebut kerana mereka mengkhianati mangsa tidak dapat dilihat dengan mata kasar, maka berlakulah pelbagai penyakit yang melanda ahli keluarga tersebut dengan mengunakan benda-benda yang berbisa dan racun-racun serta pemujaan berlaku serta menenpatkan makhluk halus sebagai penjaganya pada setiap ahli kluarga tersebut bertujuan untuk mengaktifkan perlbagai racun yang dibawa masuk ketubuh pesakit yang menjadi PUNCA yang menyebabkan berlakunya SAKIT dan masalah yang melanda ahli keluarga diantaranya seperti dibawah ini.
  1. Penyakit misteri, bercakap dan bermain sendirian
  2. Mendengar bisikan, suka mengamuk
  3. Murung, bersendirian dan sering tidur lewat
  4. Di tindih ketika tidur, di rasuk, gila dan mereng
  5. Betis, kaki, pinggang, belakang rasa sakit
  6. Tidur sering terganggu, terdapat lebam-lebam
  7. Kekejangan semasa tidur, sakit dibahagian perut
  8. Bermimpi yang menakutkan, urat kaki timbul kehijauan
  9. Terasa benda bergerak-gerak dalam tubuh
  10. Gatal-gatal atau batuk berpanjangan
  11. Selsema berpanjangan, mata merah
  12. Perut membesar tapi tak sakit, tapak kaki memijak sakit
  13. Santau, lesu atau lemah badan, perut membesar
  14. Telingga berdesing, pedih ulu hati
  15. Sukar hendak kencing, buasir. telinga bernanah
  16. Buat scanning tapi tidak jumpa punca sakit
  17. Timbul bisul dimerata tempat, hidung berdarah
  18. Berperangai pelik, bertindak ganas, cepat marah
  19. Melawan serta menyumpah orang tua
  20. Ahli keluarga sentiasa bergaduh, suka menyisihkan diri
  21. Panas baran / cepat naik marah, bengis
  22. Mata buta, rabun atau juling, pening berpanjangan
  23. Batu karang, sakit sendi-sendi, lebam-lebam
  24. Kekejangan otot-otot, sukar berjalan
  25. Kebas-kebas jari tangan dan kaki
  26. Pekak dan bisu, buta dan buta celik
  27. Kanser payudara, Kanser paru-paru, luekemia
  28. Anak-anak melihat makhluk ghaib, ingin membunuh
  29. Jantung, kencing manis, darah tinggi
  30. Turun darah, senggugut, rasa mencucuk
  31. Sesak nafas, cepat penat, mudah terperanjat
  32. Sakit pinggang, tegang urat belikat
  33. Angin ahmar, lumpuh, kesam lebam-lebam ditubuh
  34. Kelihatan kelibat dan makhluk halus
  35. Bunyi lesung batu, bermain guli, kaki meja bergesel
  36. Terdengan orang berjalan, bunyi tapak kasut
  37. Bunyi dentuman atau benda meletup diatas bumbung
  38. Anak kecil sering menanggis, sering terkejut semasa tidur
  39. Kurang bermaya dan nampak seperti bodoh
  40. Mundar mandir tanpa haluan, kecacatan
  41. Sering bertengkar, merasa benci sesama sendiri
  42. Keguguran kandungan, Anak hilang dalam kandungan
  43. Cakap sengau, gagap, sukar bertutur, sukar berjalan
  44. Buah pinggang mengecil, risau dan kerunsingan
  45. Sakit buah pinggang, buah pinggang megecil, sakit di ari-ari, sukar kencing
  46. Sawan, meracau, benjol di bawah pelipat
  47. Pelbagai penyakit kanser, urat di betis timbul kebiruan
  48. Sakit kepala / migraine, Kepala rasa berpusing
  49. Boleh menjadi dukun atau bidan atau pandai mengurut
  50. Dan bermacam-macam lagi penyakit kronik boleh berlaku dalam keluarga 



Apapun, semoga segala maklumat yang saya kongsikan di atas mendapat perhatian para pembaca yang dikasihi sekalian, merujuklah kepada para ustaz, atau pun mendapatkan rawatan di Darussyifa. Saya menyarankan agar pembaca dirahmati Allah semua berjumpa dengan pengamal perubatan islam yang bertauliah, elakkan dari berjumpa bomoh atau dukun yang menurun, jampi selain Al Quran serta memberi tangkal atau pelbagai bentuk barang semasa rawatan. Bukan apa, ditakuti jatuh syirik hukumnya. Segala yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan segala yang buruk itu lahirnya dari khilaf dan kekurangan diri saya sendiri. Semoga info ini memberi banyak ilmu dan manfaat kepada kita semua. Sekian terima kasih.



Wassalam




Rizali Masri
\(^_*)/


Share on Google Plus

Tentang Rizali Masri

RizaliMasriDotCom asasnya adalah sebuah website peribadi yang berkongsi artikel berkenaan keusahawanan, motivasi, isu semasa, kesihatan, ilmu pengetahuan dan travelog. Kini, website ini turut menyediakan pelbagai tawaran kursus keusahawanan, video marketing, membina website / e-commerce. Hubungi saya di 011-1636 2729.

0 respons pembaca:

Post a Comment

Hi everyone .. please leave your comment here