ads top

Khasiat Al Ruqyah & Khatamul Anbiya


Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang dikasihi lagi dihormati sekalian. Seperti yang kita sedia maklum, walaupun zaman kini dalam era kemodenan namun pemikiran manusia masih lagi ditahap jahil sekiranya sifat dengki dan busuk hati sering menguasai diri. Setiap hari kita berurusan dengan pelbagai karenah manusia dan pelbagai ragam. Kita juga tidak terlepas dari membuat silap ataupun menyakitkan hati sesetengah pihak tanpa kita sedar dan mungkin juga kadangkala kita tak melakukan kesalahan pun. Namun, inilah lumrah dunia yang kita harus akur, walaupun kemajuan teknologi dan sains kian pesat berkembang masih ada lagi segelintir golongan yang menggunakan pelbagai kaedah kotor mengecapi sesuatu dengan cara ghaib. Ianya termasuklah sihir dan santau yang membawa kepada keretakan rumah tangga, pergaduhan, penyakit misteri, gangguan, masalah keluarga dan sebagainya.

Bacaan Al Ruqyah Syar'iyyah yang mana antara khasiat surah-surah yang dikumpulkan oleh para ulama' ini adalah dapat menghalau gangguan jin dan syaitan termasuk sihir, in shaa Allah. Ianya adalah bacaan ayat suci Al Qur'an yang berhubungkait dengan perkara alam ghaib terutama sihir, santau dan saka.

CD MP3 AL RUQYAH SYAR'IYAH
Kandungan CD : Ayat Ruqyah, Surah Yaasin, Ayatul Qursi, Selawat Syifa' & Al Iktiroof

Antara kegunaan dan kelebihan CD MP3 Al Ruqyah Syar'iyah ini adalah :

- Amat sesuai dipasangkan di dalam pemain vcd kenderaan dan juga di dalam rumah pada waktu malam
- Ianya juga sesuai bagi mereka yang kerap memandu dalam perjalanan jarak jauh
- Wanita yang lemah semangat memandu kenderaan waktu malam bersendirian
- Bayi yang menangis tanpa henti di dalam kereta sewaktu perjalanan malam
- Mendapat mimpi yang buruk dan menakutkan di waktu malam hari berturut-turut
- Sewaktu terlihat kemalangan ngeri waktu malam dan anda saksikannya sehingga terbayang di mata
- Sesuai dipasangkan 3 malam berturut-turut di rumah yang baru dibeli / sewa atau lama tidak dihuni
- Sesuai dipasangkan di rumah pada waktu malam sewaktu seisi keluarga anda tidur
- Terasa seperti ada sesuatu yang tidak kena dalam diri, keluarga atau rumah anda
- Sering diganggu dan 'ditindih makhluk halus' pada waktu malam terutama wanita
- Terdapat kesan-kesan lebam di peha dan lengan terutama anak dara dan wanita



Harga CD MP3
RM10
(RM2 dari setiap jualan CD akan disedekahkan kepada badan kebajikan, masjid & anak yatim)
Kos Penghantaran Pos 
Semenanjung    RM5
Sabah Sarawak RM7

ESTANA KLASIK RESOURCES
011-16362729
http://www.rizalimasri.com/p/blog-page_9.html

 KHASIAT KHATAMUL ANBIYA

'Khatamul Anbiya' adalah tanda kenabian yang ada pada badan Rasullullah S.A.W. dan sebagai tanda penutup nabi yang terakhir. Hukum menggunakan tulisan 'khatamul anbiya' ini adalah boleh dan harus hukumnya jika diletakkan pada rumah mahupun kenderaan. Dalam konteks ini, penggunaan kalimah ini adalah bertujuan mendapat keberkatan Allah sewaktu perjalanan kita seharian di atas jalanraya di dalam kenderaan. Ianya bertujuan agar perjalan kita selamat dan sekiranya berlaku kemalangan yang tidak diingini, kita masih dilindungi Allah berkat dari doa dan apa yang dihiasi pada kenderaan kita. in sha Allah. 

Semakin hari, kita lihat banyak kemalangan jalanraya berlaku di merata tempat terutamanya sewaktu musim perayaan. Adalah lebih baik sekiranya kita meletak atau menampal (sticker) pelekat yang sesuai untuk kenderaan kita agar segala perjalanan kita dilindungi dan diberkati Allah. 

Pengalaman saya sendiri sewaktu pulang dari Melbourne dan dijemput keluarga di KLIA, dalam perjalanan ke Johor Bahru. Semasa tiba di Ayer Keroh hujan turun lebat dan kereta yang dinaiki kami sekeluarga terlanggar air melimpah di atas jalan lalu hilang kawalan dan terpusing di tengah jalan highway serta menghentam tembok penghadang di tepi jalan, nasib baik ada penghadang sebab kalau tidak kereta akan masuk ke gaung curam dan bernasib baik juga tiada satu kenderaan pun di belakang kami. Setelah kereta di tepi jalan dalam hujan saya keluar melihat kereta yang kemek dan baru ada 4 biji lori trailer dan kereta-kereta lain lalu sambil membunyikan hon. Syukur alhamdulillah kami sekeluarga masih dilindungi Allah walaupun ibu saya trauma sewaktu kejadian.

Selain CD Al Ruqyah Syar'iyah, terdapat juga (sticker) pelekat 'Khatamul Anbiya' untuk dilekatkan pada cermin kereta dan juga kenderaan lain. Seandainya kita mampu menghiasi kereta kita dengan 'sticker' hello kitty, playboy, racer, mc'd, bola sepak dan sebagainya yang lebih mahal, apa salahnya andai kita turut melekatkan pelekat ini sebagai salah satu cara kita berdoa agar seisi penumpang di dalam kenderaan yang kita naiki itu mendapat keberkatan dan perlindungan Allah S.W.T. dari sebarang malapetaka yang tidak diingini. In shaa Allah


Harga Pelekat
RM7
(RM2 dari setiap pembelian akan disedekahkan kepada badan kebajikan, masjid & anak yatim)
Kos Penghantaran Pos
Semenanjung    RM5
Sabah Sarawak RM7

ESTANA KLASIK RESOURCES
011-16362729

http://www.rizalimasri.com/p/blog-page_9.html


HUKUM MENGGUNAKAN KHATAMUL ANBIYA


 

~ Marilah bangsaku kita bangkit dan bersatu hati memperjuangkan JIHAD BISNES ~

Share on Google Plus

Tentang Rizali Masri

RizaliMasriDotCom asasnya adalah sebuah website peribadi yang berkongsi artikel berkenaan keusahawanan, motivasi, isu semasa, kesihatan, ilmu pengetahuan dan travelog. Kini, website ini turut menyediakan pelbagai tawaran kursus keusahawanan, video marketing, membina website / e-commerce. Hubungi saya di 011-1636 2729.

0 respons pembaca:

Post a Comment

Hi everyone .. please leave your comment here